Klachten
Uw mening telt
Wij horen graag hoe u uw bezoek aan het Kaakchirurgisch Centrum Eindhoven (KCE) heeft ervaren. Uw reactie is heel waardevol: daarmee kunnen we onze zorg en service verbeteren. Wilt u uw suggesties of complimenten aan ons doorgeven? Laat het ons weten. Alvast bedankt!
Heeft u een klacht?
Ondanks de inzet van onze medewerkers kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de behandeling in onze praktijk. U kunt dan een schriftelijke klacht indienen bij uw behandelend arts; ons klachtenformulier kunt u hiervoor gebruiken. In de meeste gevallen zal een gesprek tussen u en uw MKA-chirurg genoeg zijn. Als u behoefte heeft aan een derde, neutrale partij, dan kunt u uw klacht indienen bij de klachtenfunctionaris van PDA. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan kosteloos tussen u en uw behandelaar bemiddelen. Met als doel een oplossing te vinden.
Geschilleninstantie Mondzorg
Als u er ondanks de hulp van de klachtenfunctionaris niet uitkomt, kunt u voor € 75 een beroep doen op de Geschilleninstantie Mondzorg. Dan wordt uw klacht door een commissie van vijf deskundigen beoordeeld. De geschilleninstantie geeft een bindend oordeel of uw klacht gegrond is en mag, indien de klacht gegrond is, een schadevergoeding toekennen tot maximaal € 25.000.
Meer informatie
Voor meer informatie over mond-, kaak- en aangezichtschirurgie en de daaraan gerelateerde kosten kunt u terecht op allesoverhetgebit.nl. Vragen kunt u stellen via het contactformulier dat is geplaatst op allesoverhetgebit.nl. Beide geven onafhankelijke informatie en zijn opgericht door onze beroepsorganisatie KNMT.
Het Kaakchirurgisch Centrum Eindhoven (KCE) is een zelfstandig behandelcentrum en wordt door de wet, dus ook door de zorgverzekeraars, gelijkgesteld aan ziekenhuizen. Om deze reden berekenen wij geen tandartscodes, maar de officieel door de NZa vastgestelde specialistencodes. Indien u informeert bij uw zorgverzekeraar dient u aan te geven dat u behandeld wordt in een zelfstandig behandelcentrum en niet bij een privékliniek.